Wednesday, February 22, 2017

2017- menjengok blog usangku.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Alhamdulillah..syukur padamu ya Allah..masih diberi kesempatan menikmati sisa kehidupan dengan amannya. Lama sungguh tidak menjenguk rumah usang ini. Last entry tahun lepas 2016. Itupun 1,2 je.. masyaAllah..masa berlalu begitu pantas. 2017 dah menjejaki bulan ketiga dah.

Pelbagai perkara berlaku dalam hidup. Alhamdulillah..bulan Mac 2017,dengan izinNYA,dijangka akan lahir seorang khalifah Allah di muka bumi ini. Zuriat keturunan penyambung warisan kasih sayang ummi dan abi. Saat tulisan ini ditaip,kandungan sudah mencapai 35minggu. 2 kelahiran abang muhammad dan kakak wafa hanaa secara czer. Then,apa pilihan yang ada kecuali dengan izinNYA,dapatlah merasa kelahiran secara normal. Apapun dari pihak doktor,memang czer la jawabnua. Langsung BTL diberi pilihan. Ikat rahim secara kekal?wallahua'lam..si abi ada bertanya Maulana Adli kawannya,memang kalau boleh dielak,elakkan.tapi mengikut bacaan ummi,jika mendapat cadangan dari 3 orang doktor pakar yang muslim dan bertaqwa baru boleh diikat. Senang ke nak cari 3 orang doktor pakar muslim yang bertakwa. Wallahu a'lam..

Ummi juga dalam proses membeli rumah kedua
 Teres dua tingkat di Kuala Krau. Menunggu kelulusan loan lppsa. Hajat dihati ingin berpantang di rumah baru. Tapi jika ada rezeki adalah. Masih menunggu dan menunggu. Semoga dapat jawapan positif dari lppsa. Berdebar...

Sekadar itu update terbaru tuan rumah. Doakan tuan tanah ni sihat?selamat dipermudahkan urusan berslain dan dimurahkan rezeki mendapat rumah idaman. Heheh..amin ya rabb..

No comments:

Post a Comment