Tuesday, February 9, 2010

ya Allah ya tuhanku..

alhamdulillah..

hari ni, moodku agak berubah..pagi2 lagi anak murid aku dah spoilkan mood aku yang tgh ok tu...ada plak lupa bawa buku laa...dah tu wat dek jer bila aku ngaja...hai..hati...sabarla...:(

tengahari..
tetiba teringat sangat2 kat abg...ya Allah ya tuhanku...ampuni aku ya Allah, aku redha dengan segala ketentuanMu..jadikanlah aku seorang yang sabar, tabah, kuat menghadapi segala mehnah dan tribulasi hidup ini...hidup yang sementara ini...

kerja banyak yang masih belum setle..ingat! letakkan rasional di depan emosi..

chaayokk!!!!...kuatkan semangat!...

2 comments:

  1. Kuatkan semangat ye kakngah..kim slam kt fathi yg comey + hensem 2..

    ReplyDelete
  2. i.allah kakde, malas nak layan perasaan, tapi kita ni biasalah kan...ada masa tu rasa down sgt2...doa je la minta Allah kuatkan, nak fikir menda yg best2 je la..k.lo dpt jd gpk hem ek..alhamdulillah rezeki Allah bagi sbb jaga nak yatim..

    ReplyDelete