Tuesday, April 12, 2011

saya dan kamu..

assalamualaikum..

wahh..datang mood rajinnya, satu malam ni dua entry kamu buat ye ummufathi..hehe..takpe, ni yg short punya..satu penghargaan dari saya buat kamu2 yang sudi buat entry pasal saya..

tima kasih akma sudi cerita pasal kita jumpa ari tu..hehe..dia terkejut sbb dapat jumpa akak..akak pun tak sangka dapat jumpa akma kt skjc khee chee tu..


satu lagi..syukran yang tak terhingga buat fuza yang juga wat entry pasal akak..terima kasih atas doa tu..very2 touching dik..huhu..

doakan anak2 murid saya berjaya esok..dan juga doakan saya berjaya menjayakan majlis perasmian penutup dengan jayanya..apa ayat daa..:)

saya mungkin akan tinggalkan blog beberapa hari..sebab saya nak gi kuala terengganu khamis ni..saya cuak sebenarnya nak drive jauh2 tambah plak muhammad fathi tgh lasak skrg..selalu dia 'tertukarkan' gear keta saya waktu saya tgh drive..doakan saya selamat pergi dan balik..semoga Allah selamatkan perjalanan saya..

eh,kata pendek je..ni dah panjang pun dah..ok laa..minta diri dulu..assalamualaikum..

7 comments:

  1. semoga perjalanan kerja & urusan kak aishah diberkati allah selalu ye..mia doakan begitu :-)

    ReplyDelete
  2. salam kak ju. Ingt sy lagi? jemput la lawat blog sya..khas dbuat utk berknalan ngn teman2 dialam maya. Tp still dlm proses lg..xbyk entry lg. Akak nk ke kuala trg ke?sy org trg kak..hehe..tp tinggal di besut..cuma keje je di k.trg. Smg slamat perjalan ye:)

    ReplyDelete
  3. mia;thanks..mia pn sama..i.allah.

    ummuarsyad;ingat lg..akk dh follow blog awk..emm..kije kt ne?dok besut ye..jauh kan besut dr k.tergganu..akak kt k.trgganu lagi ni,i.allah blk esok(ahad).

    ReplyDelete
  4. ummufathi: saya keje kat batu buruk. Akak ada keje kat mana tu? Em blh tahan la jauh..tp berulang ngn bas.

    ReplyDelete
  5. laa..tak tau ina kije kat batu buruk, kalo tak leh singgah..Allah tak izinkan lagi..i.Allah ada rezki sok kita jumpa yer..

    ReplyDelete
  6. A'a kalu ada rezki nnt2 berjumpa la kita..insyaAllah:)

    ReplyDelete