Thursday, October 21, 2010

tolonglahhh...

Assalamualaikum..




Bicara sepi pada sebuah hati yang lesu..akal yang beku…minda yang tepu..



Khamis, 21.10.2010



Semalam..kem bestari solat..balik sekolah pukul 3.30pm..malam lepas maghribh terus tertidur kepenatan yang amat..sampaikan isyak terlewat dikerjakan..muhammad fathi pun hampir menjadi mangsa amukan penatku..astaghfirullah..sian Muhammad, last2 aku yang mengalir airmata..waaa..sian anak umi..sori sayang…



Sejak semalam jugak..tiupan taufan usikan tu bermula…entah dari mana puncanya aku tak tau..tapi, setau aku start dari aku buat air sirap semalam..dan waktu aku kuar dari staff room tu, entah apa ayat yang kuar dari mulut orang tu..yang membuatkan sampai hari ini aku ditanya soalan-soalan yang pelik..plezz laaa…



So, arini otak aku tepu..serabut dan rasa macam nak lari ke jerantut, pekena teh tarik dan roti canai pakdin, takpun ke tepi padang MDJ pekena char kuey teow…waaa..kalau ada ………………….stop it!!!!



Ok..

Bertenang..

Tarik nafas..

Lepas…

Tarik…

Lepas…



Ya Rabbi…


ummu fathi @ skju,
12.50.

No comments:

Post a Comment