Monday, December 6, 2010

salam maalhijrah 1432..

salam ukhuwwah..

alhamdulillah..hujan renyai2 diluar mengiringi jemari menulis sesuatu buat tatapan anda..
sehari demi sehari..selangkah demi selangkah..akhirnya..kita telah sampai ke tahun yang ke 1432 dlm kalendar Hijrah..detik yang berlalu..akan terus berlalu..masa mendatang yang perlu kita hadapi dan harungi..
Tahun ini, 1432H bermula maghrib tadi..dengan siaran langsung dari TV1 bermula forum sehingga doa akhir tahun dan awal tahun yang dibacakan oleh Imam Masjid Negara.


Sebaik saja azan maghrib berkumandang, rasa sayu dan sedih menyelinap di hatiku..(alaa minah ni..tak abiss lagi ke sedihnyeee..:)) bukan apa, aku rasa tahun 1431H aku telah gagal..aku gagal mencapai satu target yang aku selalu letakkan di awal tahun..selalunye sempat tapi tahun ni...ya Allah...ampunilah aku..ampuni kelalaian aku ya Allah..minggu lepas aku dah perasan, yang satu ni aku tak settlekan lagi..ingat sempat nak pulun saat akhir..bak seorang pelumba 100meter..pecutan sebelum sampai ke garisan penamat..namun akhirnya..pecutan itu tidak memahatkan namaku sebagai pemenang..

Apapun alasan..masa itu telah berlalu..aku tidak berjaya mencapai targetku buat kali kedua tahun ini..pertama sewaktu ramadhan, dan kedua hingga akhir tahun ini..semoga semangat perjuanganku terus membara lagi di hari mendatang..doakan aku supaya kegagalan itu TIDAK BERULANG LAGI...


sedih!
ummu fathi @ FJU
11.49pm..

No comments:

Post a Comment