Sunday, May 8, 2011

selamat hari ibu..

assalamualaikum..

Alhamdulillah, akhirnya sampai juga kita ke tarikh 8 Mei 2011. apa yg best pada tarikh ni..hari ini hari ibu sedunia..yeke sedunia?ye la kot..sebenarnya saya tak exiceted saya dgn tarikh ni..sebab pada pandangan saya..tiap2 hari kita perlu meraikan ibu kita..mengasihi, menyayangi dan berbakti..dan bersyukur kerana kita masih punya ibu..ramai di kalangan kita yang sudah kehilangan ibu. antaranya, adik-adik saya di kg relai (adik arwah suami). mereka telah kehilangan ibu dan ayah dan juga abang sulung mereka. adik yang bongsu berumur 11 tahun sewaktu mak, ayah dan abang meninggal..

Disebabkan hari ni secara rasminya hari ibu, maka saya dengan ini, ingin mengucapkan selamat hari ibu buat mak yang tersayang, wan yang tersayang, mak-mak sedara, kakak2 yang dah jadi ibu, adik2 beradik ipar..sahabat-sahabat yang bergelar ibu..dan teristimewa untuk diri sendiri..jgn lupa wish utk diri sendiri..sebab saya juga ibu..semoga pengorbanan para ibu2 ini dibalas Allah taala dengan ganjaran yang besar di akhirat sana. May Allah bless u all.

mereka2 ini sangat saya sayangi kerana Allah. gambar ketika pernikahan adikku jamlee, dari kiri, arwah suami tersayang,apak,saya,inah,adik,mak yang pakai niqab,nor di belakang mak dan abg yie..(bln 11 2007)

ni arwah mak dan arwah ayah yang tersayang. semoga Allah mencucuri rahmat ke atas mereka ( & arwah abg) dan tempatkan mereka di kalangan org2 yg soleh

p/s ; hidup ini terlalu singkat untuk bersedih, hidup ini terlalu singkat untuk bergaduh, berperang dan bersengketa..marilah sama-sama berkasih sayang keranaNYA.

1 comment: