Tuesday, September 21, 2010

raye 2010

sempena raya 2010, aku nak tepek la gambo family aku yang hepi..alhamdulillah 'ala kulli hal...banyak2 kena syukur ni..keluarga yang sangat2 aku sayang..yang menjadi tulang belakang aku, banyak menyokong aku semasa aku diuji..syukur Alhamdulillah, ya Rabb..sekurang2nya aku masih punya mereka..

tak cukup korum lg ni..

ni antara family aku, dari tepi kiri, ede (pak sedara),saroi,fauzan aka abg atan,jumli tgh dukung amira,isteri jumli,aisyah n baby dania,mak aku pakai tudung hitam tu, adik pakai tudung purple, apak n muhd my beloved son, sebelah apak nor, inah n sape tah yg pakai tudung hijau tu..akhir sekali tu makcu aku..depan bdk kecik tu sepupu aku, mardhiah n hajar dan yg paling spesel ddk bersanding tu, wan n aki aku yang tersayang...love u all...

ni dlm pembikinan almond london


 yg takde dlm gambar, kak long sekuarga, kak ngah sekuarga, kakde sekuarga, kak cah sekuarga, abg yi sekuarga, saroi tukang amik gambo..my big big family...


pose istimewa muhammad dan uminya..jgn tgk yg sebelah tu, org tgh sibuk nk makan, dia sibuk nk amik gambo..


ni ketupat feveret kami..yummi..yummi..

semoga Allah merahmati keluarga aku di dunia ini dan semoga kami terus dapat sama-sama berkumpul di JannahNya..



ummu fathi @ FJU,
11.45pm




No comments:

Post a Comment