Wednesday, September 1, 2010

saya sudah tua..

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah. alhamdulillah, alhamdulillah..

sepatutnya tidak cukup 3 kali aku mengucapkan syukur padaNya. Berjuta-juta kali sekalipun tidak mencukupi. terlalu banyak nikmat yang Allah berikan pada aku dan ahli keluargaku.

salah satu nikmatnya ialah umur aku..dan hari ni umurku meningkat lagi..hari ni genap 30 tahun umurku..

ucapkan untuk diri sendiri...SELAMAT HARI LAHIR KE 30..

saya dah semakin tua..dan semakin dekat mendekati sang maut..dan semakin rapat saat pertemuan denganNya..

dua tiga hari sebelum sampai hari tua aku..aku buat sebiji kek khas untuk diriku...takde sape nak belikan, so, buat sendiri laa...


belum sampai harinya pun,tp keknya dh nak abess...

dulu, alamakk..dulu lagi..nape lerrr yerr...tak kiralah, nak cakap jugak yang dulu2 tu...abg selalu suruh aku belaja buat kek, sbb dia selalu makan kek yang dibuat oleh makteh aku yang best sgt2..so, sokmo2 la dia suruh belaja dgn makteh, aku ni bukan pandai sgt masak..tak pandai sgt nk wat kek-kek ni..suka masak, tapi suka buat menda yang dah pandai laa..lepas dia takde, aku selalu ingat pesanan dan saranan dia tu, jadi aku pun belajar la buat kek..akhirnya menjadi...horeeeyyy...

tapi, sedih la sikit..sebab org yang nak makan kek aku tu dah takde..waaa..nk nangis la plak...bila aku tengok muhammad suka sgt makan kek tu, aku rasa cam nak menitik airmata, sbb arwah abah dia tak sempat merasa kek aku yang sheedap sgt ni..hehe..

takpe-takpee..kurang-kurang aku dah pandai dh buat...jgn sedih-jgn sedih...tak baik sedih-sedih di hari jadi ini...huhu..marilah kita menceriakan hari-hari kita lalui...




besday girl yg masih cute,
-saya-
skju, phg.

2 comments:

  1. Happy Belated Day Kak Ngah...
    Moga Panjang Umor..
    Murah Rezeki..
    Berbahagia Selalu..
    Jangan sedih2 ye...nanti raye kakngah wat kek untuk kami ye..sedap nyer nampak kek coklat 2,terliur...kim salam kat Muhammad comey ye

    ReplyDelete
  2. tima kasih k.de,taknk sedih dh..tp tah naper tersedih la plak..hehe..nnti kita try kt kg lak ek..insyaAllah..

    ReplyDelete