Friday, October 9, 2009

dear diaryku...

Hari ni...cam biasa, muhammad bangun awal pagi ni, kul 6.10 mulutnya dah bising memanggil orang. camtu la kalo takde org kat sebelah dia, bisinglah dia...bertolak ke sekolah jam 6.47...emm...rasanya lambat lagi la aku sampai sekolah arini...CAP sekali lagi wat hal...gear payah nak masuk, aaiii...sabaarlah hati...dah la aku nak cepat ni...rasa hati aku memang tak nak bawa dah keta tua ni, tapi camne aku nak ke sekolah, lagipun keta tua ni la banyak jasa kat aku...BERSYUKURLAH APA YANG ADA dan HARGAILAH SELAGI ADA...emmm...best bunyi tu..kata-kata pegangan aku sejak pemergian sidia tersayang...akhirnya aku selamat sampai ke sekolah jam 7.35pg...dengan semangat berkobar-kobar aku melangkah kaki ke sekolah, semoga hari ni ada manafaat yang aku curahkan buat anak bangsaku..

No comments:

Post a Comment